Agenda’s en kalenders met logo: 24/7 effectief promoten

Hoe agendeert jouw klant zijn afspraken?

Je zou het misschien niet denken, maar de traditionele, papieren agenda’s en kalenders zijn nog altijd razend populair. De verkoopcijfers blijven jaar na jaar onverwacht hoog. De traditionele agenda is nog lang niet verdrongen door de digitale agenda. Hoe agendeer jij je afspraken? Heb je de overstap gemaakt naar de digitale agenda op je smartphone of laptop of houd je het bij de traditionele bladeragenda? En hoe agendeert jouw klant zijn afspraken? Dat is zeker iets om even bij stil te staan.

Traditionele bladeragenda’s en wandkalenders nog altijd favoriete geheugensteuntjes 

Vlug noteren van een afspraak, snel bladeren en direct een overzicht hebben… veel van je klanten en medewerkers vinden het prettig. Zij vinden het maar lastig om te praten door de smartphone en tegelijk de digitale agenda te moeten checken voor een afspraak.

60% van de kopers van papieren agenda’s zijn vrouwen, de man gaat vaker voor digitaal.

24/7 promoten met agenda’s en kalenders: succes verzekerd!

Hoe gaat jouw doelgroep om met agenderen? Veel van je medewerkers, klanten en prospects maken gebruik van de digitale agenda. Gedeelde digitale agenda’s hebben zo hun voordelen. Het gebruiken van digitale devices wordt immers steeds vanzelfsprekender. Je kunt gemakkelijk in elkaars agenda kijken, anderen uitnodigen voor een meeting en afspraken vastleggen.

Of is er juist behoefte aan een traditionele bladeragenda? In dat geval dan zou het een gemiste kans zijn om dit jaar geen agenda’s of kalenders met jouw logo uit te delen. Met een bedrukte agenda of bedrukte kalender pak je gegarandeerd de aandacht, meerdere momenten per dag, 365 dagen per jaar! Dit is echt zo’n promotie waarvan je zeker weet dat succes verzekerd is.

 Vanaf oktober worden er al volop afspraken gepland voor 2019

Geef je elk jaar een agenda of kalender? Dan wordt er op je gerekend!

Geef je jaarlijks agenda’s en kalenders aan medewerkers en klanten? Dan gaan ze er van uit dat ze er ook dit jaar weer een ontvangen. Stel hen niet teleur en bestel tijdig agenda’s en kalenders. Je klanten en medewerkers vinden het erg prettig om de agenda van 2019 al vroeg in het najaar binnen handbereik te hebben. Afspraken voor het nieuwe jaar worden immers vanaf oktober al volop gemaakt. Dus wees er zeker van dat jouw agenda als eerste ontvangen én gebruikt wordt.

Door | 2018-07-19T16:05:51+00:00 4 mei 2018|Koopgidsen|

Eén reactie

  1. Monique 22 januari 2018 om 12:01- Antwoorden

    Ik ga ook voor de fysieke agenda. Wel zo handig.

Geef een reactie