Relatiegeschenken uit de categorie tijd & weer

bedrukte klokEr zijn maar weinig mensen die geen horloge dragen en in ieder kantoor zal u wel ten minste één klok of uurwerk terugvinden. Mensen lezen ook regelmatig de tijd en met een bedrukt horloge of een bedrukte klok kan u uw doelgroep dus meermaals per dag bereiken. Relatiegeschenken en promotionele artikelen uit de categorie tijd & weer zijn geschenken die dus ten allen tijde scoren!

Niemand kan leven zonder de tijd te weten. Een horloge of klok is dus onontbeerlijk. Waarom biedt u uw klanten dan geen mooie horloge of leuke klok aan als relatiegeschenk of promotieartikel? Ten eerste bent u er zeker van dat het bruikbaar is voor degene waaraan u het geschenk geeft. Ten tweede kan de klok of horloge voorzien worden van uw logo of naam. Iedere keer wanneer men de tijd wilt weten, wordt men via de bedrukte klok of bedrukte horloge dus herinnerd aan uw merk of bedrijf. Dit wil zeggen dat u dagelijks meerdere contactkansen heeft met uw klant, prospect of zakenrelatie.

Daarnaast zijn er ook verschillende modellen beschikbaar. Wat betreft de horloges zijn er eerder klassieke modellen met een leren polsband en het ronde model. Maar er zijn ook meer eigentijdse modellen beschikbaar. Een nieuwigheid is de zogenaamde ‘nursewatch’. Hiervan zijn twee modellen beschikbaar, namelijk een rubberen model en een verchroomd kwartsklokje met speld. Bovendien kunnen alle horloges en klokken bedrukt worden, wat de naamsbekendheid van uw merk of bedrijf zeker en vast ten goede zal komen.

Ten slotte bevat ook de subcategorie ‘klokken’ verschillende modellen. Zo heb je verschillende klokken met een fotolijst wat uiteraard een persoonlijke touch geeft aan het relatiegeschenk. Foto’s van familieleden, vakantiekiekjes, enzovoort luisteren het relatiegeschenk meteen op en kan er zelfs voor zorgen dat men er nog meer naar kijkt. Zo wordt uw merk dus nog meer gezien. Voor de meer sportieve klanten en prospects kan u ook kiezen voor een stopwatch met bedrukking. Ook een stopwatch kan veel impressies genereren aangezien dit bij sportevenementen, clubtrainingen, enzovoort gebruikt kan worden en in het beste geval wordt de stopwatch ook door meerdere personen gebruikt wat uiteraard interesse kan opwekken om uw bedrijf of merk op te zoeken.

Ten slotte hebt u nog de iets specifiekere relatiegeschenken en promotieartikelen zoals de vertaalcomputer en weerstations. Deze relatiegeschenken zijn bestemd voor een iets specifiekere doelgroep maar aangezien de grotere waarde van zulke promotionele artikelen en relatiegeschenken zullen deze wellicht ook een grote impact genereren. U zult des te meer (aangenaam) verrast zijn. Toekomstige en huidige klanten verrassen met een leuk geschenk zal uw imago zeker ten goede komen en kan van die klanten zelfs ambassadeurs van uw merk maken. Dit brengt de mond-tot-mond reclame op gang en dan is de bal volledig aan het rollen!

Door | 2017-12-13T14:24:26+00:00 5 juli 2011|Koopgidsen|